Εθισμός στο online shopping

Εθισμός στο Online Shopping

Οι πλατφόρμες όπως το Temu και το Shein έχουν διαμορφώσει μια νέα μορφή εθιστικού online shopping, όπου ο χρήστης παγιδεύεται σε έναν κύκλο συνεχούς αναζήτησης προσφορών και ψηφιακών «νικών». Με μηχανισμούς που θυμίζουν παιχνίδια τύχης — χρονικά περιορισμένες εκπτώσεις, πόντους, κουπόνια, wheel-spin και καθημερινές προκλήσεις — ενισχύουν την ντοπαμίνη και δημιουργούν την ψευδαίσθηση ανταμοιβής. Στο άρθρο, η ψυχολόγος Ιωάννα Τσαμπαλάτη-Βακαλοπούλου τονίζει ότι ο εθισμός στο online shopping δεν έχει καμία σχέση με την απλή ευχαρίστηση των αγορών, αλλά αποτελεί μια βαθύτερη συμπεριφορική εξάρτηση που τροφοδοτείται από άγχος, μοναξιά και χαμηλή αυτοεκτίμηση.

Διαβάστε περισσότερα΄στο σχετικό άρθρο στο ΒΗΜΑ

Δείτε περισσότερα άρθρα

Κύλιση στην κορυφή